Skogspromenad o självkänsla

Sitter just nu i Knislinge och är Kattvakt ett par timmar.
Mamma O Anders är i Stockholm o tittar på brolles tolkning av Buddy Holly.
De kommer hem imorgon, så jag matar katter o är lite sällskap till dem just nu.
Sätter ut mat oxå, så de kan vara ute inatt, och få sova på altanen om de vill.

Idag har jag, Håkan, Petra o hundarna varit ute o gått på stenshuvud, och
fotat lite nere vid vattnet. Efter det så körde vi till Bo ohlson i tomellia o shoppade lite.
Jag köpte nytt kollegie block, som behövdes kan jag säga. Samt så köpte jag en bok, som handlar
om hur man får bättre självförtroende.
Kollade lite i den innan idag, den verkar upppiggande o Bra.
Mitt nya Mål i sommar är att få ett bra o hälsosamt självförtroende, att tycka om mig
själv helt enkelt!


Malin, Jag o Mams

Ska vara här i Knislinge ett tag till, tänkte läsa lite fakta till min uppsats.
Jag måste bara få berätta, att det faktum att det bara är två och en halv vecka kvar till deadline, gör mig
sporrad. Jag har liksom fått lite go i mig nu.
Jag ska banne mig fixa det, o skulle det vara så att det är lite som måste fixas, så är det ju bättre att göra det till
augusti, än att ha Hela uppsatsen över sommaren, Eller hur?!
Har pratat med ett par vänner från klassen, o de skulle satsa på att bli klara till augusti...
Men, jag menar varför det?
Då börjar en ny termin, är inte det fullt upp nog?
Det tycker jag. Det blir ju antagligen min sista termin.
Så lite till ikväll blir det på uppsatsen, och imorgon, sen fullt kör hela veckan, I Love it!

Vad ska man hitta på senare ikväll då?
Blir nog laga lite mat med Håkan, sen Robinson.
Så antagligen Ingen utgång för min del...
Har inte hört att någon skulle ut heller för den delen.......
Så det får funka bra med en hemmakväll.
Förresten, har "hemmakväll" flyttat....?
Nån som vet?
Såg stängt ut där häromdagen....

Vad ska ni göra ikväll?

Ps, Puss o Kram till Världens bästa Linda!!!

Puss haj

Kommentarer
Postat av: Lena

Låter som du har bra målsättningar både vad det gäller skolan och på det privata planet. =) Kram

2009-05-09 @ 20:49:59
Postat av: Miss Liiinda

Tack gumman! <3

hemmakväll renoverar.... =(

Å på Bellatrix SÄLJER de alla hyrfilmerna, från 60:- och neråt! :O

Så nu vet du det!

Love you!

2009-05-10 @ 12:40:24
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0