Helt slut

Varit på gymnasiemässa från 8.00-14.30, efter det hann jag med en snabb fika med milli, sen var jag tvungen att träffa en lärare på högskolan och låna lite stenar av honom, efter det fick jag köra och handla lite, och just nu lagar jag soppa...
Vilka långa dagar det blir, är helt slut ju!

Idag måste jag även hinna med lektionsplanering inför imorgon och läsa in mig på detta. Imorgon blir en ganska kort dag, men jag ska antagligen ha lektion igen på torsdag, och sen en dubbeltimme på fredag.

Jag hinner inte med nånting!
Jag skulle varit hemma hos miss Liii idag, men då jag har lektioner som måste planeras så hann jag ej. Jag måste nog öva mig på att planera bättre och ha bättre framförhållning!

Så ett tag framöver är jag nog svår att nå, då jag har fullt upp i veckorna, och helgerna vet jag inte vart de tar vägen, tycker att från fedagkväll- måndag morgon går på ett kick, hinner sova lite och umgås med Håkan o vovven, sen är helgen slut.
Fast denna helg ska vi ha lite personal fest hos mig, eller mer en avskedsfest då jag har slutat på Sibylla.


Hur ser era veckor ut?
Lika hektiska?
Hur hinner man med allt?
Tips?

KRAM

mormors nya vovve, Bamse

mormor blev så gald för den lilla valpen att hon fällde en tår i söndags då vi var hemma hos henne hela släkten och övveraskade henne med en valp!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejjj vännen!!! Förstår att det är mkt för dig att planera nu, det är ju så när man inte har rutinerna ännu...då måste man planera allt och alllt ska dessutom göras så bra så att man ska bli godkänd.... Praktiken är superjobbig, men DU KOMMER GREJA DET. Hemligheten ligger nog i att försöka göra så mycket som möjligt på helgen så slipper man sitta och planera på kvällarna, då måste man ha tid till att laga mat, träna och fixa hemma ju... Hoppas du kan pussla ihop vardagen på något sätt. Att laga mycket mat på helgen som man sedan kan värma och äta under vardagarna tycker jag oxå sparar en del tid. Sedan jag började jobba i Lund och därmed pendlar två timmar om dagen så gör jag inte många knop på helgen, vill nästan bara stanna hemma och städa, tvätta, laga mat och umgås med Martin eftersom det är då jag har tid med det. Fester och roliga tjejkvällar med en massa vin får vänta ett tag för min del.... Tack för att du lämnade nyckeln, jag var på möte på jobbet på kvällen så jag kunde inte svara men martin berättade att du hade varit snäll och lämnat den! HA DE GOTT SARA!!! Kram kram

2009-10-07 @ 11:58:49
URL: http://kvisti.blogg.se/
Postat av: Miss Liii

Man lär sig planera så småningom. Planera vecka för vecka. Vet du att du har mycket att göra så gör lite varje dag. Sen får man prioritera bort vissa saker nu i början. Ta dina kvällar o helger till att vila upp dig. :) Vi som älskar dig förstår att du har mycke just nu.

Love u

2009-10-08 @ 19:16:07
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Miss Liii

Tur du bytte lösenord. De hade det gammla.... Bara så att du vet.

2009-10-09 @ 17:51:30
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Miss Liii

Tur du bytte lösenord. De hade det gammla.... Bara så att du vet.

2009-10-09 @ 17:52:05
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Ida

Hihi.... bara att vänja sig Sara. Snart kommer den stygga verkligheten. Sitter själv varje kväll och helg med planeringen. Tips är att du går ut en runda på minst 30 min varje kväll och funderar igenom din planering (eller prov osv), sen när du kommer hem skriver du ner allt :) Blir mycket effektivare plus att man blir piggare av friskluften (fast det känns tungt nu när det börjar bli vinter)



Kram Ida

2009-11-23 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0