Trött, Au3 tar musten ur mig

Hata hata Au3...
Varför så mycket på så kort tid?
Hinner inte tänka, eller varva ner..
Moment 1234567.....blabla
vfu, basgruppsarbete och C uppsats....
Jag som inte hunnit göra komleteringar till c uppsatsen i religion än...Får bli på måndag.
I helgen är det jobb som gäller! tors-fre-lör-sön, plus personalmöte på söndagkväll!
Sen måndag igen...När ska jag få vila???
Och så måste man söka jobb, så då behöver jag skriva meritlista och personligt brev, det blir vad
jag får göra på fritiden..

Just nu, med alla dessa tankar, vill mina ögon bara sova, dom känns tyga som bly.
I kroppen är jag ganska pigg, men det sitter i ögonen.
Kanske det är för att jag suttit framför datorn och teven sen jag vaknade!
Varför kunde jag inte bara varit lite kreativ istället och börjat på moment 2, eller gjort mina kompleteringar?



Detta tar musten ur mig



(hehe, lite ironisk får man va!)
Just det, Och snart e det jul oxå...med julklappshets o snö och blask...jippi! (det ironiska temat fortsatte visst)!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0