Vad har Hänt?

Jobbar en hel del just nu...Känns som man inte hinner med någonting
Ganska skönt ändå att jobba, men jag försöker att ta det lugnt på jobbet, vill inte bli sjuk eller så.

Lite mer än halvvägs in i graviditeten nu:) 20 + 4
Känns underbart, att få se det lilla livet på UL var nog det bästa jag varit med om, kom nog en tår...
Illamåendet finns knappt mer nu, det är skönt! Men ryggen tar lite mer stryk nu då magen börjar synas..
Den börjar bli rund, vi har inte tagit några gravid bilder än på magen, jag vill att den ska vara mer rund först.

Veckan i Bulgarien var helt underbar, det var skönt att komma iväg lite i all stress. Vi får snart börja röja lite här hemma oxå om en bebis ska få plats.
Så jobbigt med alla grejer man "behöver", fast det är lite svårt det där, vad man egentligen behöver och inte!
Och låt mig inte ens gå in på ordet barnvagn....Känns som en helt ny värld att trampa in i, *puh*
Det ordnar nog sig ändå, har fått lite tips från Tessan o Mattias:)

Har ni några tips så bara tipsa på!!!



Jag o Emelie i Poolen

Jag vid Havet!

Fint väder hade vi med ;) (datum stämmer ej på min kamera...)

Emelie o Jag

Mamma o Jag


Puss o Kram
Sara


Kommentarer
Postat av: sofie

så spännande Sara! Ser framemot en bild på gravidmagen sen:) Skönt att du mår bättre! Kram!

2010-08-12 @ 20:35:27
URL: http://offie85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0