Vad väntan är lång nu...

Känns som att man är i mitten av allt just nu...
Magen har i princip stannat i växten nu och det känns som evigheter sedan jag var hos Barnmorskan!
Jobbar extra just nu, skulle jobbat 7-16, men det blev 7-19, men jag är ledig imorgon, får ta det lugnt då:)
Ska faktiskt till barnmorskan imorgon bitti. En ny barnmorska, då jag flyttat in till K-stad, innan tillhörde jag Knislinges vårdcentral.

Jag undrar om det bara är jag av alla blivande mammor, som känner en ångest och oro  i mellan åt. Blandat med glädje och förväntan...
Hur känns det egentligen när bebisen sparkar? (har moderkakan i framvägg, så det skulle ta extra lååång tid innan jag känner nåt!)
Mår bebisen bra därinne?
Hur mycket ska man egentligen träna?
Vikt...?
Pojke, Flicka?
Köpa kläder snart?
Barnvagn?
Plats..?
Amning???
Förlossning!?
Epidural?
Ryggmärg?
FÖRSÄKRINGSKASSAN????

Många frågor!!!!
Snart Svar?

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0