Viktväktarna?

Nja, nej räknar inga propoints längre, inte fanatiskt iallafall!
Vågen här hemma visar att jag har gått upp ca 1 kilo, det är ok, faktiskt!
Får ta igen det med VV lite senare känner jag, har mycket annat nu i livet som måste få ta plats.(undanflykter, undanflykter...)
Pengar finns det ju inte heller gått om till VV..

På tal om pengar- Har beställt resa till Bulgarien nu, ska åka med mams<3
Hälsa på lilla Malin som jobbar o sliter.. Och min fina Emelie!
Känns som man kommer bli väl omhändertagen när man kommer ner dit!
Malin jobbar som promoter (säljer biljetter) För ett företag som heter "den glade viking", som tydligen är ett jätte mega stort uteställe där nere!
Och Emelie jobbar som reseledare på Apollo, självklart ska vi åka med apollo!!
Dom var faktiskt billigast oxå!


Nu kommer snart Håkan med lite Lunch, sen måste jag rensa ur sista garderoben, och skriva ett ynka litet paper till skolan, får mejla lite saker oxå till lärare!
Ikväll bär det av mot Stugan, sova där i helgen.
På Söndag är det morsdag, då ska vi åka ut en tur till Hanö, och sen äta på en fiskresturang i hamnen som ligger på fastlandet, därifrån båten går ut till Hanö.
Läste att det ska regna på söndag:(, hoppas vädergudarna ändrar sig!!!


Ta hand om er
Kram Sara


Emelie o Malin <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0