så här 100 innan BF...

Wow 100 dagar kvar nu!
Det kan nog bäst beskriva med några små ord... Läckande bröstvårtor, hemorojder, trötthet, ryggont och arbete.
Ja, graviditetens baksidor gör sig påmind ibland, men det är inget jag kommer klaga så oroväckande över:)

Jobbar hela denna vecka, och jag har fått ännu mer förlängt, just nu till slutet av oktober. Jag har tänk att jobba fram till den 14 november, sen ska jag ta det lungt innan BF. Ska söka havandeskapspenning, får inte arbeta de sista 8 veckorna av graviditeten på grund av att jobbet innebär en risk.

Tvättar lite just nu, och ska lägga undan lite tvätt senare om jag orkar, hör att soffan kallar på mig..Jobbar 10-19 imorgon ju.

Kram
Sara <3 Magen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0