E´s Favoriter! (del 2)

En investering som jag gjorde för ett par veckor sedan är super tycker både E och jag!
Hon älskar att dricka vatten och att dricka ur just den muggen! Kul och bita i den är det oxå;)
Köpt på Maxi!



Ni vet det där lilla biet som man fick på BB, Vi har införskaffat en nästan likadan, fast STOR, E älskar den, och man kan ta med den överallt, bara byta till nästa plats hon är på:)
Köpt på BR i stan!


E´är snart 6 månader! Det märks, det gäller att vara snabb att plocka undan saker, för hon är med snabb att grabba tag i dem annars. En riktig liten busunge är hon allt, mitt hjärta<3


Va? Vad menar du Mamma, får jag inte leka med tallriken med Gröt i?....


  
Ska nååå den!        Yes!



Kram
Sara


Kommentarer
Postat av: Petra

Hon är sötare än sötast!!! Vi träffas mer än gärna någon dag!! :)

2011-06-15 @ 10:51:49
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Ida P

Hahaha..busunge. Det går undan här hemma med nu. Ofattbart långa armar på en sån liten en kan man tycka ;)

2011-06-15 @ 13:56:56
URL: http://www.nattstad.se/Mamma%20Ida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0