Stan!

Blev en runda i stan idag!
Var tvungen att fixa lite tills imorgon, till Stoffe´s student!

Förstår inte detta med E, hon gillar inte att vara i stan eller att åka vagn...om det inte rör sig HELA tiden eller om hon sover!
Jag fick passa på att köra hemifrån när hon var lite småtrött, sen somnade hon på väg in och fortsatte sova när jag tog över henne till vagnen. Hann med det jag skulle ändå!
Var inom HM en snabbis, vilket man egentligen inte ska göra när man ej har några pengar, eller inom BR...
Hmmm, ja Lillan fick en leksak inne på BR och lite sommarplagg inne på HM!
Bortskämt jajemen! ;)

Lagade egen mat till henne i förmiddags.
Det blev kyckling med potatis, gröna böner och broccoli, med smör, samt lite mild havregröt i. Kan låta konstigt med havregröt i, men det innehåller vitaminer och mineraler o järn, då vet jag att det är lite sånt extra tillsatt i maten! Den blev god tycker jag, får se vad E tycker sen, spännande!

Just nu vill hon inte äta så mycket, inte alls sån aptit som innan, kan ha att göra med att det varmt ute kanske. Det vet man ju själv, inte är man lika hungrig när det är varmt ute, mest törstig och det är hon iallafall. Dricker vatten, det är ju bra!

HM-

Supersöt tröja, och rosa shorts samt ljus rosa leggings.


Här är maten, ser kanske sååå speciellt mumsigt ut, men men!


Kram
Sara

Kommentarer
Postat av: Petra

Hon är så otroligt söt din lilla tös! Och vilket leende, man bara smälte =)



Den tröjan är så underbart mjuk, har också den hemma, såg att det fanns med en giraff på också, i gult tror jag. Lika söt den, men fel storlekar =(



Kul att stöta på dig i stan!

2011-06-09 @ 20:59:40
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0