Kläder O Mössor!

Ja, ni som hängt med vet att jag fått en ny Hobby:)
Syr egna kläder till Ellie, har gjort två par byxor, och en massa mössor!
Framförallt gör jag mössor just nu, dom är ganska poppis, känns jätte kul!

Vill ni beställa en mössa? Kommentera i kommentarfältet nedan:)
De kostar 50kr, och om man vill ha med fleece på insidan nu till vintern kostar dom 60kr!

Dessa tyger kan ni välja på just nu, uppdaterar här på bloggen när det kommer fler tyger eller vilka som tar slut!
Men om något tyg är mega poppis, så försöker jag mer av det såklart!

det rosa med bruna apor håller att ta slut.....



Exempel på mössor
  


 Här är en med en knytvariant, till en bebis!

 
Ellie med byxor som jag gjort!



Kram
Sara

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Sara! Vilka fina mössor du gjort. Men dom är ju alldeles för billiga. Du måste ta 100kr iaf! Vi kommer beställa en längre fram med fleece. Verkar gosigt! Och så söööt hon är lilla stumpan. Riktigt charmtroll! Kram på er, kul att träffa er idag

2011-10-02 @ 18:25:08
Postat av: Linda

När ska du börja sy byxor? ;) Vill ha till Sannie med muddar ner till o mudd i midjan typ om du fattar vad jag menar. :)

Funkar fredag för dig? Jag kan komma eller om du kommer hit, vilket som. Kramiz på dig!

2011-10-03 @ 14:06:11
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Malin

vilka snygga byxor! Jättefina! :)

2011-10-03 @ 21:27:10
URL: http://mammalijn.blogg.se/
Postat av: Frida Lindqvist

Vilka snygga byxor...

och jag bara älskar tyget med blommer..

2011-10-20 @ 14:35:33
Postat av: Christel, Theodors mamma :)

Hej Sara! Fina saker du har sytt! Jag ville egentligen bara be om ursäkt för att jag sprang iväg sådär när vi hade det mysigt :) Jag blev orolig för parkeringen, jag har aldrig fått böter förr! 350 kronor blev det. Hade betalt till 11:56 och kom dit 12:06. så jag hade inte behövt stressa, det blev inte billigare för det. hoppas att du klarade dig undan. Såg inga andra bilar med lappar.



Nåväl, tack för idag, Theodor sover gott och det gör väl Ellie med kan jag tänka mig.

2011-12-07 @ 13:48:09
Postat av: Christel, Theodors mamma :)

Hej Sara! Fina saker du har sytt! Jag ville egentligen bara be om ursäkt för att jag sprang iväg sådär när vi hade det mysigt :) Jag blev orolig för parkeringen, jag har aldrig fått böter förr! 350 kronor blev det. Hade betalt till 11:56 och kom dit 12:06. så jag hade inte behövt stressa, det blev inte billigare för det. hoppas att du klarade dig undan. Såg inga andra bilar med lappar.



Nåväl, tack för idag, Theodor sover gott och det gör väl Ellie med kan jag tänka mig.

2011-12-07 @ 13:49:10
Postat av: Christel, Theodors mamma :)

Hej Sara! Fina saker du har sytt! Jag ville egentligen bara be om ursäkt för att jag sprang iväg sådär när vi hade det mysigt :) Jag blev orolig för parkeringen, jag har aldrig fått böter förr! 350 kronor blev det. Hade betalt till 11:56 och kom dit 12:06. så jag hade inte behövt stressa, det blev inte billigare för det. hoppas att du klarade dig undan. Såg inga andra bilar med lappar.



Nåväl, tack för idag, Theodor sover gott och det gör väl Ellie med kan jag tänka mig.

2011-12-07 @ 13:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0