Hur ska detta gå?

Måste verkligen plugga lite idag...jobbigt som f-n detta! Men jaja, måste göras...
Hoppas på att jag klarar det denna gången...
Men, som sagt så har jag inte börjat plugga än, ska, nu..

Det är bara det att det är verkligen det tråkigaste ämnet.....religions filosofi...
Jag gillar religion, men inte filosofi, och tillsammans blir de rena döden!!!
Laga lite mat sen, blir kanske en runda i skogen senare med Håkan, Om jag pluggar som jag ska nu..

Även på Omtentan får vi ha ett antecknings papper med oss, förra gången satsade jag alla kort på anteckningarna...
Och läste absolut inget i böckerna....Inte så bra va?
Så denna gången tänkte jag läsa på lite mer ju..


Tack för fina kommentarer, Ja, det är väl så att allt får ta sin lilla tid, och det som man vill ska hända, kommer
att hända då vi börjar att försöka, och om vi verkligen vill!

Kom på ett stress moment till just nu......Träning!
Det har jag inte gjort på ett tag, jo vi har ju varit ute o traskat i skogen...men jag har inte varit på gymet på aslänge....
Kanske dumt att betala massa pengar, då man ändå inte går dit, fast att man säger att man ska....hmmmm

Blir nog fest i helgen, med Emelie o kanske Linda, om hon vill o kan...
Vi skulle se om vi kunde vara hos maria, o kanske grilla på innergården, om vädret tillåter...
Men!, Hur ska detta gå?
Inte röka?
Festa...men inte röka!
Ja, det blir ju nästa prövning detta!
Får bara ge mig FAN på att detta ska gå!


Saknar ett badkar just nu, när man fryser lite, eller har ont i magen...då hjälper alltid ett badkar:





Tjingeling

(Tingeling tingeling, betyder jag intgenting....lalalalaaaa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0