Jag vill känna att jag lever

I tisdags tog vi en tur med motorcykeln, åkte hem till mamma och grillade...(så det blev varken lax eller soppa till middag
den dagen)
Man får ju passa på då det är fint väder.
Jag gillar att åka motorcykel, spännande på nåt vis, en känsla att vara Fri...helst ska det gå så fort att jag knappt kan hålla
i mig, då brukar jag blunda och tänka på livet...
Då känns allt härligt!!


Håkans motorcykel


Imorse var jag hos Tandläkaren, eller ja, tandhygienisten, för jag har så pass bra tänder att jag inte behöver gå
till tandläkaren...Frisktandvård heter det visst, jag betalar 35kr i månaden, och då täcker detta allt, ett besök om
året, samt om något skulle hända....så som att jag trillar o slår ut en tand, så kostar det mig inget att laga.

Körde inom stan på hemvägen, var inom house of bagels och köpte mig en chai latte, mumsigt det.
Se på något konstigt vis blev jag sugen på just, en bagel, gick inom konsum på Domus och köpte en, köpte även påskmust, I Löve påskmust!
Gick på stan en runda sen, klockan var precis vid 10 så de hade precis öppnat, blir ju fest på lördag, har köpt mig nya strumpbyxor som jag tänkte ha på mig. Men har köpt tre olika färger, ett par gröna, ett par blåa och ett par lila...Så tänkte jag att då får jag ju valmöjligheter:-)
Var inom HM och kollade på accesoarer till lördag, måste ju matcha mina strumpbyxor lite...Blev ett par lila öronhänge, och två armband, ett i grönt och ett i blått...
Så vi får se när lördag kommer, vilken färg det blir!

Fick träffa mormor lite i måndags och moster stina, de var hemma hos mamma, vi skulle ju spela lite kort.
Blev att vi spelade bingo och kortspelet sjuan..
Mamma vann i bingo, hela tiden....inte alls kul!

Bilder från i Måndags, En annan dag i påsk (annandagpåsk)....

Mormor <3


Mamma O Anders Katt, Copper


Mamma O Anders vovve: Cadou








Resten av dan idag blir till att fixa lite med pluggandet, läsa lite mer och skriva mina anteckningar....och ikväll blir det kanske att vi beställer nåt gott...

Kram Haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0