Skit Väder...

Jaha, ingen sol idag, sååå typiskt då man hade bestämt något.
Nej, men då blir det inget med skånes djurpark...:-(
Hörde att det hade åskat inatt oxå....hmmm, det märkte inte jag, sov som en stock!

Jag och mamma kollade på skräckfilm o åt räkor o vitlöksbröd i måndags.. det var mys
Fast vi åt räkor o det först...sen kollade vi på skräckfilmen...En gång åt vi till filmen...men
filmen var SAW, o den filmen ska man inte äta något till....
SAW IIII, blev det denna gången, vi har sett alla de andra oxå...
Men jag tycker inte att dom e bra...mest räliga...
Tacka vet jag hederliga skräckfilmer så som Halloween och terror på Elm street!

När Håkan kom hem från jobbet igår hade han köpt 2 olika nikotin plåster till mig, samt nåt sånt
där spray som man ska spraya in i munnen då man blir sugen på att röka....
Tack Håkan<3
Själv hade jag inte haft råd till att köpa det...dyra grejer jue (fast det är ju cigg oxå..)

Jaha, då ska jag hitta ett ämne nu...eller ja, bestämma mig för nåt och börja skriva, så jag har nåt att lämna in till min
handledare i morgon...tänkta ju visa honom att jag har börjat...typ..

Får väl se om Mamma ringer sen angående ikväll...

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0