Utmanad av Sofie i malmö

1. Hur gammal är du om fem år? 30
2.
Vem var den sista du träffade? Håkan, han var precis hemma på lunch
3.
Hur lång är du? 163
4. Vilken var den senaste film du sett?  marley and me
5.
Vem ringde du senast? mamma
6.
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Bra det! Annars kan man ju alltid uppdatera bloggen:-)...hihi, Kram- det var till Linda igår.
7. Vad är helgens planer? kanske grilla hos mams på fredag, på Rally tävlig på lördag, passa Cadou o flytta Malin på söndag
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? I Fredags, oj nästan en hel veckan sedan jue..
11. Vilken ögonfärg har du? Blå, grön
12. När vaknade du idag? kl 09.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, tror vi tog hand om den oxå
14. Vilken är din favoritplats? Där jag känner mig trygg
15.
Vilken plats föredrar du minst? Sjukhuset, akuten
16.
Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett underbart hus, med en liten trädgård, med två barn, heltidsjobb o med min älskade Håkan
17.
Vad skrämde dig som barn? Mörkret/mörkenasse, och critters
18.
Vem fick dig att skratta senast? Glenn
19.
Är du för ung för att äga vinylskivor? NEJ, har två med bonjovi
20.
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21.
Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22.
Hur många kuddar har du i sängen? 4, jag har två o Håkan två
23.
Hur många landskap har du bott i? 1, dock i olika byar
24.
Har du någon gång spytt på någon?? Jajemen, På Emil Sigfridsson, den historien tar vi en annan gång...
25.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor i skor på vintern och barfota i skor på sommaren
26.
Är du social? Visst, somliga dar, andra inte alls!
27.
Vilken är din favoritglass? Isgalss om det är varmt, annars magnum Mandel
28.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av min studieskuld (en halv miljon) Och sen köpa ett hus med Håkan (andra halvan)..
29.
Tycker du om kinamat? Yes, I löve it
30.
Tycker du om kaffe? Absolut!
31.
Vad dricker du till frukost? Juice, eller smoothies, ibland mjölk
32.
Sover du på någon särskild sida? Ja, min sida i sängen, tror det e höger
33.
Kan du spela poker? Ja, fast sådär bra
34.
Tycker du om att mysa? Ja, fast mest med Håkan ;-)
35.
Är du en beroendemänniska? Ja, jag är beroende av att ha folk runt omkring mig, och av Internet o teve
36.
Känner du någon med samma födelsedag som din? ...nä
37.
Vill du ha barn? Ja, helst nu!
38.
Kan du några andra språk än svenska? Ja, jag kan engelska ganska bra, då jag bott i USA, kan tyska, kan förstå danska, norska, lite spanska
39.
Har du någonsin åkt ambulans? Tror det, då jag var liten..men jag har ringt 112 en gång...
40.
Föredrar du havet eller en pool? Beror på var jag är...kanske bäst med pool..
41.
Vad spenderar du helst pengar på? Saker som jag mår bra av..
42.
Äger du dyra smycken? Inte jätte dyra...
43.
Har du någon gång testat narkotika?  mmm, kanske det
44.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? en clementin
45.
Vem är den roligaste människan du känner? förutom mig själv då...så är det nog Linda, eller Håkan
46.
Välj ett ärr på din kropp? På mitt knä
47.
Vad har du för ringsignal? Hollydolly
48.
Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Ja, en fotbollströja (mamma har säkert sparat nåt oxå)
49.
Flirtar du mycket? kan tänkas
50.
Vart togs din profilbild? Hos mamma o Anders i Knislinge
51.
Kan du byta olja på bilen? Ja, det kan jag, men varför göra det då man har en bilmekaniker till pojkvän...
52.
Har du fått fortkörningsböter? Nej, men parkeringsböter
53.
Vilken var den senaste bok du läste? Karin Fossum, de galnas hus
54.
Läser du dagstidningen? Ibland
55.
Prenumererar du på någon veckotidning?
56.
Dansar du i bilen? Ja, ibland, men mest sjunger jag
57.
Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm
58.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? en concelers namn från en tidning..
59.
När var du i kyrkan senast? På fabror Johns begravning

60. Är du nöjd med din kropp? Nej

61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Jag är inte gift, men förlovad, så jag hoppas att vi komemr gifta oss nåndag

62. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: Linda, Emelie, Malin ( varierar tydligen...)

63. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? Linda och Håkan
64.
Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? Ja

65. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? Ja, tror jag redan gjort det <3

Ni som inte redan svarat på denna kan väl göra den: Typ Lena, Malin J, Sofie J, Jessica P, Jessy, Josefin A...


Kommentarer
Postat av: Lena

Ja den boken är jättebra. Har läst den en gång för ett par år sen med. Sen gick den på TV som serie i tre delar. =) Men då hämtar du oss vid linjekiosken på onsdag så som vi gjorde sist? Kram

2009-04-22 @ 19:30:24
Postat av: Miss Liii

Aaaaw, vad söt du e!! Blev helt rörd! LOVE YOU!

2009-04-22 @ 19:57:35
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0