Va har jag fattat fel?

Är det inte inne att se ut som en barbie docka?
Va?
Så det säger ni!

-Löshår
-smink
-lösögonfransar
-smal
-fina bröst
-helt osymetrisk kropp...
-inte prata, bara Le
-se söt ut
-långa ben
-höga klackar

Men, näää, jag hade fattat det rätt tydligen!
Slå upp vilken mode tidning ni vill, vi kan ta veckorevyn...vilka ser inte ut så här?
När ni är ute på krogen en kväll, är det inte bara dessa tjejer vi ser, som får oss att må dåligt o som gör att vi vill åka hem?
Kolla blogg.se, hur ser de tjejer ut som har de mest besökta bloggarna?
Hur såg tjejen ut som var populärast på högstadiet, säkert nåt av de ovanstående grejerna som passar in.

Men shit...jag som skaffat löshår nu...vart e jag på väg?
Nej, just det, vi kanske ska ta det lilla lugna, Jag har lång väg dit, Jag har sett mig i spegeln!!!

Men, nej nej, jag är inte avundsjuk!   (.....)
Jag har världens finaste pojkvän istället!
Som älskar mig precis som jag är (säger han iallafall)
Jag tror på människan, jag tror på honom!
<3

(föresten, har någon av sett en mullig barbiedocka nångång?)
Hmmm, inte jag iallafall....


Kommentarer
Postat av: Lena

Om alla hade sett ut så så hade världen varit skittråkig. Såna tjejer är tråkiga! Dessutom, killar som vill ha såna tjejer vill inte vi ha ändå, eller hur? Så dom kan gott få finnas o sålla bort alla dom killarna, så dom bästa blir kvar till oss. Det har ju iaf funkat för dig o mig ;o)

2009-04-24 @ 09:31:58
Postat av: Amanda

SV: Ja det är det, då duktigt :D

2009-04-24 @ 15:51:22
URL: http://amandamarin.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV: Ja det är det, då duktigt :D

2009-04-24 @ 15:51:24
URL: http://amandamarin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej! Ja det hade varit skoj! Jag ska fika med Chorre och en annan som heter Annika på lördag. Frida ska också med. Häng gärna på om du vill. Köper med oss nått o sitter i tivoliparken kanske?:) Kl 14 utanför domus!! Trevlig helg! Njut av solen:) Kramar!!

2009-04-24 @ 17:28:54
URL: http://offie85.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mmmm jag känner igen det där. Jag tyckte alltid att dte var jobbigt at gå ut förr när det var massa såna brudar överallt.. Men nu så vet jag att jag har så mycket att komma med på andra sätt också inte bara utseende. Sen är ju smarthet, presonlighet och allt det där så betydelsefullt med Sara, glöm inte det! Kramis

2009-04-24 @ 20:04:11
Postat av: Josefine

Var oxå på kjuge igår. Tror ni hade skrämt iväg alla ormarna! Haha. Såg iaf inga! Någon kväll längre fram skall jag försöka komma ifrån familjelivet och stå totalt till ditt förfogande. Kanske en god flaska vin får vara med. Då kan vi prata gamla minnen och skapa nya! Eller vad säger du?? Låter som en ide va? Skall jag vara ärlig så har jag dom roligaste och tokigaste minnena med dig! Kommer du ihåg när vi var på väg till tomelilla, på väg dit höll du på att elda upp bilen och vi spela hajspelet! Saknar de juh!! Ja en liten roadtripp hade vi kunnat göra?

Stor kjam till bara dig från mig!!

2009-04-25 @ 09:16:04
URL: http://mywerner.blogspot.com
Postat av: Sofie

Haha den enda saken på listan som man kan ta lite av är smink! o de använder man bara vid utgång. Härregud jag e verkligen låångt ifrån ! who cares!? Vi e inte som alla andra som suktar efter det .



Jag kan se precis era miner o utrop framför mej när ni ser ormen o det gör mej full i skratt ! HAHA!

2009-04-25 @ 15:42:03
URL: http://puffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0