Förbannad!

 Har precis varit hemma hos Stina, lånade en film av henne igår, Hancock, Jätte bra film. Lämnade tillbax den till henne idag, hon hade själv inte hunnit se den än! Fick en jätte fin Rosa rattmuff av henne förra veckan!

Varit en runda i skolan idag. försov mig i morse dock....kom en timme försent! ajaja
Vi hade seminarie om vfun, mycket snack det blev! Vissa människor är allt konstiga, kan absolut inte ta kritik, eller så tar dom det på fel sätt.

Blev så satans förbannad oxå idag! Vi hade salstenta för ett tag sedan, det var precis efter rånet på grillen. Jag o en annan tjej fick göra en hemtenta istället. Jag fick göra det på grund av mina omständigheter, och den andra tjejen hade varit med om en annan grej (dock MYCKET värre, än rånet!)  Det var Roy som föreslog hemtenta, jag hade inte tanke på det, utan tänkte att jag får fokusera på omtenta i stället.....men, iallafall, tydligen så har det blivit en stor jävla grej av detta!!! Att det var orättvist o så vidare....Någon (NÅGON) i klassen har skickat ett anonymt brev till Kåren. tror jag det var, och nämt att detta har varit FEL!!!!!
Om man tycker så, kan man inte ta med läraren och de som är inblandet i det hela istället????? Och varför vara anonym? Kan denna personen inte stå för sina åsikter, ska man inte yttra sig i såna här sakfrågor!!!!
Hoppas DU läser detta som var ANONYM!!!


Nu ska jag snart hem till Fritts, kolla lite Bonde söker Fru, (Om jag får för regeringen...Håkan, hehe)

Puzz

Kommentarer
Postat av: Marie

Du har fått en utmärkelse i min blogg!

2008-12-10 @ 21:10:08
URL: http://festismarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0