Stress, eller nåt!

Mår dåligt som bara den! Blir ledsen för ingenting (ovanligt?!) och får skuldkänslor för allt hela tiden!
Orkar inte mer, allt e bara tråkigt! Inget blir bra!

Vet inte vad jag ska göra med denna depression! Vill bara stänga in mig och försvinna!
Kanske är det stressen som gör det eller nåt!

Hjälp!

Håkan kom hem nu, han ska hjälpa mig med att slå in julklapparna iallafall. I Love Him!

Sovit nästan hela dagen, var i skolan i morse, sen gick jag hem, sovit nu från 14.30-17.30.....

Puss i Vinternatten

Kommentarer
Postat av: mams

Hajsaan lilla gumman ta det nu ta det nu bara lungt, allt ordnar sej.jag vet har ont ont men grejor ska göras sånt är livet. man får bita ihop jag vet du kan kom igen nuuuu......

2008-12-17 @ 20:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0