Vart har denna helgen blivit av?

Helgen gick så otroligt fort....
Då var det söndagkväll och jag är nästan precis hemkommen från
personalmöte på Sibylla...
Mötet gick väl bra, inget nytt precis...


Festen i lördags blev lyckad!
Ja, fast jag åkte hem ganska tidigt...det är inte mycket de klena tål!
Nej, men jag vågade inte dricka så mycket...var lite rädd för att jag skulle berätta ett och annat för en som
var på festen....(resten låter jag vara osagt..)

Det blev en lyckad fest!
Alla hade fått uppgifter som de skulle utföra under kvällen...en skulle rapa, högt o ljudlig emellan åt. En annan skulle resa sig upp o hålla långa tråkiga tal (Lindas bror) och hans tjej hade som uppgift att avbryta honom...Haha, det var hysteriskt roligt!!!
O någon skulle skåla var 10 min, o det i sin tur satte igång andras uppgifter, någon skulle säga God Jul varje gång det skålades, någon skulle klappa, o Lindas Mamma skulle resa sig upp o säga, Vilken lyckad fest!
Ja, det var jätte roligt faktiskt!!!
God mat var det oxå, det var sill macka till förätt, o till varmrätt var det nåt med filefärs bitar i sås o ris (jätte Gott var det!), och till efterätt blev det kladdkaka....mumma

Ja, denna vecka som kommer MÅSTE jag ta mig i kragen o Börja på mitt skolarbete!!!!
Det är ju f*n med att jag aldrig kan börja på saker i tid...hmmm, jaja..

Puss Haj

Bilder från festen:
 

   
Skatt jakt...


FödelsedagsGrisen med sin lilla Gris....haha

   
Många och STORA paket...



Linda Och hennes Lillebror...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0