Dansade tills slutet var nära

Oj, vad mycket jag dansade på Grand igår!
Hade jätte roligt, har saknat Grand lite för jag säga. Det är som Anna säger, ett säkert kort!
Första gången jag kollade på klockan igår var hon 02.00. Och sen minns jag bara att jag blev hungrig och gick ut för att äta vid 02.45. Åt med Malin O Jimmie.
Träffade många som jag kände igår, Andreas, Lena, Ida, mfl

Nej nu orkar jag inte skriva mer, trött i hela kroppen. Orkade inte ens följa med ut och plocka svamp idag.
Vi har ju varit på kalas hos stoffe oxå idag ju, han fyllde 17 år..

Jo, Gunther sjöng. Men det var ingen hit, men roligt! Så otroligt sliskig han såg ut.


Dans

 


Kära kusin Jimmie

Gunther and the sunshine Girls


Jag har tid för dig Miss Liii på Tisdag, går nog i skolan till tre eller fyra, men efter det så kan jag. Anna-är du hemma imorgon kväll? Tänkte komma hem till dig då och fixa med böckerna, och tröjan!


xoxo
Sara


Kommentarer
Postat av: Anna

Yes, är hemma imorgonkväll! bara slå en signal innan...Kram kram

2009-08-30 @ 19:40:56
URL: http://kvisti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0