Kräftor och polisstopp

Långt mellan gångerna som man skriver blir det ibland!

Uppsatsen inlämnad, men ej godkänd, lite saker att fixa till bara, bilagor å sånt.

Börjar bli nervös inför vårt personalmöte den 6/9, alla verkar vara det. Vet egentligen inte varför. Men hon säger att
hon har varit missnöjd med mycket den senaste tiden??
Jaja..

Var på Kräftskiva i lördes i Knislinge, det var trevligt! Och super gott med Kräftor, mums.
När vi skulle hem, så mötte vi polisen i byn, helt plötsligt vände den och följde efter oss, vi kom en
bit utanför knislinge, och då blinkade han att jag skulle stanna.
Så det fick jag snällt göra ju
Fick visa körkort och blåsa, men jag var ju nykter ändå!
Malin frågade polisen varför de stannade just oss, vi hade ju inte kört för fort eller nåt..
Då sa han att det var för att det är en ödslig väg vi körde på, och för att vi körde en SAAB 900!!!
Han sa att de var väldigt stöldbegärliga, så de brukar stanna alla sådana bilar.
Haha, ja det var spännande får jag säga, både malin och håkan ville blåsa, men de fick de inte!
Och Håkan det nötet gick ur bilen och tog fram systemkameran och tog kort på oss....(kort kommer)

Idag har jag och Hanna övningskört, det börjar närma sig med hennes uppkörning nu! Spännande!
Nu ikväll var vi en runda i Åhus och åt glass med håkans syster o barnen, men det var kallt att äta glass nu, får kanske konstatera att sommaren snart är över för denna gången=(

Jag vill till Timbuktu på banken den 4/9, men jag jobbar, får se om jag kan byta, kanske med milli?

Puss o kram
snart e det dax för paradise hotel danmark, helt beroende av det alltså! I Löve it!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag blev oxå stoppad, när jag hade en Saab 900 förr i tiden... av precis samma anledning. Snacka om att man blev nervös!

2009-08-25 @ 01:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0