Lite miss i Planeringen...



Jag planerade inte att misslyckas, jag misslyckades med att planera....oopps



Ingen tid till uppsatsen blir det....
Jag trodde den skulle in v 35, vet inte hur jag fått det för mig.
Men den ska in den 13 augusti, på torsdag i v 33...
Jag fösöker lirka lite med jobbet för att få tid över till uppsatsen..Blir en prioritering
Jobb(pengar) eller uppsats...
Proriteringen är solklar, jag måste bli klar med uppsatsen!

Min chef tycker dock inte detta verkar det som!
Hon ringde igår och sa att jag var tvungen att jobba ett parm timmar imorgon, för det kommer en massa varor, tydligen
så var inte cilla kappabel till att ha hand om detta.....Eller GA kanske inte kunde ha hand om situationen.? Jag vet inte men hon har en förmåga att underskatta människor, är det då så konstigt att vi/Jag inte alltid har så hörga tankar om henne....

Hoppas jag kan byta lite dagar med lillsyrran nästa vecka iallafall?
måndag o tisdag, please Malin, det är kris....


Annars inget nytt, paddlingen gick bra. Hela familjen var med.
Blev lite sura miner, fast hör och häpna, inte på barnen, utan på mig och håkan....
Jaja, så blir det ibland då man missförstår varandra!


flytvästs provning

Nu bär det av...

Rix har oxå flytväst!

Mysigt!

Tältuppsättning

Gädda...

fast jag fick ingen fisk=(

Korvgrillning på G




Ha det bra tills vi hörs igen, och håll tummarna för mig att jag hinner med uppsatsen..
/Sara

Kommentarer
Postat av: Lena

Ska hålla tummarna! Vilka härliga bilder! Kram!

2009-08-04 @ 20:23:26
Postat av: Caroline

Ska också hålla tummarna!:) Kram

2009-08-05 @ 20:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0