Mycket att se fram emot

Ja, det är ganska mycket som händer framöver som jag har att se fram emot<3

-Jobba det sista för denna sommaren, och sista sommaren på Grillen!

-Bli klar med uppsatsen, en utmaning skall sägas!

-I Helgen blir det stugan, där jag kommer jobba på uppsatsen (mer lugn o ro där än hemma..)
Vi ska även sova över i stugan, stugan ligger i Pukavik, och vi ska in till
Karlshamn på lördagkväll o kolla på Magnus Ugglas Revy, ska vi super skoj!

På Lördag den 15 ska jag o brudarna ha fest, o sen dra till Banken o flörta lite med Måns<3

Vecka därefter hade jag tänkt ta en tur till Malmö, malmöfestival ju!
Någon som kan tänka sig att följa med? Jag är ledig på Onsdag den 19 och börjar inte förrens kl 16.30
dagen efter.
Om inte annat så tänkte jag shoppa lite i malmö inför höstens bravader

I Höst blir det Au3, inte det som jag längatr mest efter precis. Men det ska bli såå skönt att göra sin sista termin!
Examen i Januari 2010!!!!!!!!!!!

Så denna Höst bjuder inte enbart på skola o Plugg, jag sk bege mig ut o söka jobb!
(Anna, om du läser...skulle du kunna hjälpa mig med detta? Ansökan o så....)
(jag är inte så haj på vad som ska finnas med, o ska man ha intyg oxå från skolan då man söker...?)





Det som betyder nåt!

Jag tar livet i små små steg framåt, och trivs verkligen då det finns små ljusglimtar emellan åt att se
fram emot!
Ibland bjuder livet på Överraskningar, jag försöker kämpa vidare, och låter inte de dåliga påverka mig. Jag börjar
så smått lämna den största aggressionen över min situation på Jobbet...

Det bästa med Livet är att ha en underbar Pojkvän som älskar en! Oavsett alla galna upptåg man hittar på
I<3 you Håkan

Ett liv utan underbara vänner går inte, tack till mina underbara vänner som finns runt om mig!
Jag uppskattar en närvaro och njuter av den, utan er hade livet gått i kras<3

Min familj står mig nära. Min mamma är det bästa som finns och hon o andra i min släkt finns alltid nära till hand i svåra situationer

Malin, min kära lillasyster, vi bråkar mycket, och jag har ibland gått över gränsen. Tack för att du aldrig dömer mig
och alltid finns för mig, Löve you!


Snart lämnar vi sommaren för denna gången o blickar framåt mot den dunkla men härligt svåra Hösten!


Sommar I Åhus

Kommentarer
Postat av: Annorlinda

Älskar dig gumman!! <3<3<3<3<3

2009-08-08 @ 19:26:25
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Anna

Heeelllo sara!!! du kan inte skicka med ditt examensbevis när du söker jobb sedan för det kommer dröja någon månad efter att du har tagit din examen innan du får detta och alla kurser är avslutade och därmed registrerade... så när du söker jobb så skickar du bara cv & personligt brev och sedan får du komplettera med ditt examensbevis när du har fått det. Så fick jag göra iaf! Ska nog inte vara några problem =) ha de gott! PS: ska vi vara hos dig på lördag??

2009-08-09 @ 19:11:31
URL: http://kvisti.blogg.se/
Postat av: Annorlinda

UPPDATERING KRÄVS!!

2009-08-11 @ 20:08:37
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0