Planering?

jag är en person som måste ha koll på tillvaron
Just nu är det kaos!

Tittar in i meijl boxen, då har min kära handledare fått för sig att uppsatsen ska in kl 12.00
Vaaa?
Klockan 12.00, jag som trodde jag hade HELA dagen imorgon oxå på mig med uppsatsen....

Panik
Ångest

Sååå, detta innebär att jag får köra en all nighter....
Kaffekannan är full och arbetet i full gång, har nu 11 timmar på mig att göra sammanfattning, diskussion,
referens lista och slutföra mina fotnoter...
Har räknat in 3 timmars sömn!
Sömn e överskattat!

Detta i sin tur kommer innebära att jag kommer få ta mycket skit för min uppsats....
Att den inte är fullgjord...bilagorna får tillkomma senare ju
Men jag är medveten om detta och får kämpa emot tårarna på opponeringen
Å andra sidan VILL jag ha de färdig, så vet jag vad jag ska komplettera med senare, istället för att
lämna in vid nästa tillfälle, som är i Höst. Då har jag ju C-uppsats nr 2 på G och praktik, känns som att det räcker
med det för min del..

Ring inte mig imorgon mellan 13.00-17.00, får DÅ ska jag sova!

Ett paket cigg och en kanna kaffe lär gå åt i natt...

(tyck synd om mig)
eller nej, gör inte det. Det är ju mitt fel, att jag misslyckades i planeringen!

xoxo
Miss Sazzzy



Plugg i Knislinge i veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0