Socker sug

Var hemma hos mamma igår och bakade cupckakes. Super smarriga blev dom!
Och rosa.
Åkte inom jobbet och bjöd på några, där blev många så jag ville inte att de skulle gå till spillo.

Idag är Håkan och fiskar-igen. Hoppas han får fisk idag, han brukar inte ha så tur med det. Jag tycker det är viktigt att man ska få ha sina egna intressen. Visst jag kan tycka det är kul att fiska, men jag skulle aldrig ha tålamodet nog att sitta stilla och tyst i en båt en hel dag. Så Håkan brukar åka ut och fiska med sin pappa och sin systerson. Det här med att ha skilda intresse, jag tror det är viktigt för framtiden också, man ska kunna ha skilda intressen, men även gemensamma. Både jag och Håkan kan tycka att det är skönt ibland att inyte göra ALLT ihop.
Ikväll blir det nog utgång för min del. Får se vad som händer framot dagen. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag? Har ett par ärenden i stan, men annars inget speciellt.

Kolla så fina de blev!

Kom hem i Torsdags efter jobbet. Tittar in i köket och ser att älsklingen har köpt nya gardiner, nya gardinstänger, och hängt upp tavlorna! Så GLAD jag blev, hade haft en mindre rolig dag, men han gjorde den så mycket bättre. Ett stort plus är ju att gardinerna är fina oxå, och de matchar till de nya lukorna och färgen på väggarna!


Vårt fina kök<3


Tavlorna

Ha en fin Lördag!
Hade tänkt att låsa upp bloggen snart kanske, och med det ta bort inlägg som kan verka stötande mot vissa personer, utan att nämna namn!


Kommentarer
Postat av: Annorlinda

Åh, vad goda de ser ut!!!!!!

Blev riktigt fint i ditt kök gumman. Han har varit duktig Håkan! Det e kul när man kommer hem och de har förgyllt ens dag! :)

Ha en underbar dag ute. Tänk på mig! ;)

2009-08-29 @ 11:03:37
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Saaarah!! Så fint köket blev =) Superfina tavlor oxå. jag funderar för fullt över hur jag ska göra ikväll, på ett sätt hade det varit hur kul som helst att träffa dig och Emelie och gå ut och skaka rumpa. Samtidigt känner jag mig verkligen utpumpad på energi efter några jobbiga veckor på jobbet...dessutom känner jag att en förkylning sakta men säkert tar taget om min kropp! MEN jag har fortfarande inte bestämt mig, ska se hur jag känner mig senare idag. Jag hör av mig under eftermiddagen.. PUSS KRAM ANNA

2009-08-29 @ 11:14:27
URL: http://kvisti.blogg.se/
Postat av: Lena

Aaaw köket blev supefint!!! Roligt att förändra lite, eller hur? Håller med dig ang skilda intressen, det är viktigt att man får göra lite på varsitt håll... det blir lite mer spännande då att få höra om den andres dag. Ses kanske ute ikväll. Kram!

2009-08-29 @ 12:50:06
Postat av: Annorlinda

Tänk om alla killar/tjejer hade fattat att är NYTTIGT att ha skilda intessen och skilda vänner istället för att man ska gå på varandra var dag och tröttna. MEN då gäller det att man har TIlLIT till varandra oxå.

Puss

2009-08-30 @ 10:47:23
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0