Ip Adress?

Visste ni att denne person som kommneterat i mina inlägg-har gjort det på andras bloggar oxå....en person som bara går in o läser, o vill såra, verkar det som!
Gick in o kolla, det var samma Ip adress på alla de kommentarerna!!!=IP: 194.14.176.2

Googlade Ip adressen.....kom inte direkt fram till nåt vettigt....Nån från Solna?



Kunde inte sova inatt, gick in o la mig isoffan i stället, jävla öroninflammation alltså! Men pencillinet verkar nog snart, gick in o la mig i sängen då håkan gick till jobbet, då hade jag tagit en dos pencillin och 2 panodil zapp, efter ett tag somnade jag, sov från 07.00-12.00...skönt det!

Tvättar lite nu, hade bara 2 maskiner, sen ska jag o Stina kolla på lokalen tills på lördag! Vi blir 53 pers, skulle blivit 60, men de andra gav återbud, så nu har jag beställt mat för 53 pers....

Sen kommer Malin hit, spela lite spel, eller kanske pussla, o äta nåt gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0