Var är mina Vårkänslor?


Lite trött På allt!!!
Känns som jag inte orkar nåt längre....
Var är mina vårkänslor???
Dom har lyst med sin frånvaro...

Skolan ger mig ångest! Hinner inte med, och tråkigt har det blivit, och jag gillar inte min klass, känner mig utanför!
Har inte börjat plugga, vill inte plugga, jag skiter i det!
Tar fram böckerna på Måndag o kollar lite...kanske!
Fan...kan någon ge mig motivation???

Har inte ens börjat på min uppsats heller....
Är det konstigt att man inte orkar ta tag i det...och bara vill gå och lägga sig igen?
Jag är ledsen nu...men kan inte säga åt vad direkt, allt kanske...Mest på skolångesten och de tråkiga böckerna!!!


Idagens:
Till skolan o låna om böcker (försov mig imorse o missade min lektion....)
Efter det tänkte jag köra en runda o sen jobba ikväll 16.30-22.00

Inget kul att se fram emot heller direkt....bara massa jobb hela denna helgen, och nästa vecka är det väl plugg som gäller, sen efter det börjar ångesten inför omtentan och uppsatsen!!!

Jag vill vara en glad och positiv människa...men det går liksom inte...


Kommentarer
Postat av: Jesse

känner mig me nere som bara den. För mkt jobb nu me flytt o allt o så har man varit sjuk o sen ska man orka städa ur lgh som inte är riktigt tom än o sen ska man lämna gallie nästa helg. O så jobbar man från fre-fre nu =S Blir lite för mkt på en gång för ens kropp o själ =S Men bara till o bita ihop!

Tänker på dig snäckan!

kramen!

2009-03-19 @ 16:31:01
URL: http://jessepersson.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag hoppas du känner dig bättre snart. Känn inte för stor press med skolan... det löser sej alltid. Kram!

2009-03-19 @ 20:16:13
Postat av: Linda

Kallar vår deprisson, det går över. Bara till att försöka stå ut. Många drabbas av det, inget e roligt o allt e bara trist. Men det går över, det lovar jag. =) Sen kommer du hitta gnistan igen. Låt det ta den tid det tar o pressa inte dig. Gör bara sånt du tycker e roligt på din fritid. Skit i resten. Finns inga måsten. Vill du sova så gör det! Dina vänner o Håkan finns kvar där sen. Bara att käpa på gumman..... <3

Jag finns alltid här om du behöver snacka. Vilken tid på dygnet du önskar. Bara slå en pling, eller kom.

Kram

2009-03-19 @ 21:17:08
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0