Christmas every day





Julafton imorgon:)
Hade nästan glömt det...Hehe nej men inte då!
Alla klappar inhandlade och inslagna, blev inte så många i år och inte för sååå väldans mycket pengar heller. Skönt det!
Glenn har precis julbadat och just nu har vi massa hundhår och ganska vått i hela lägenheten.

V 39+0 idag, alltså inne på sista veckan nu:)
Jag känner inga förverkar alls, men jag känner att det trycker väldigt mycket neråt. Var hos BM idag och vi konstaterade att bebisen ligger så långt ner den bara kan och att det är huvudet jag känner när det trycker neråt.
Lite svårt att hitta en bekväm ställning att sova i, kan inte alls ligga på rygg, det gör jätte ont både i magen och i ryggen. Men sidan fungerar ganska bra. Har fått pigment fläckar på kroppen, blandannat runt halsen, det kunde man få sa BM, och det tar ett tag innan de försvinner.

Under hela graviditeten har jag nu gått upp 12 kilo, inte mer nu hoppas jag! Det är ju lite svårt just nu, då jag väldiga problem med balansen är jag inte ute mycket och rör på mig som jag var innan SNÖN kom!

Som sagt Julafton imorgon, det ska firas hemma hos Håkans föräldrar i år (med svensk julmat:(....)
Hela gänget ska dit, Petra+viktor, Ulrika+Stoffe, Nea och håkans mamma o pappa samt Glenn o Rix...Och inte för att glömma två små bebisar i magarna!

Juldagen ska vi köra till Knislinge och fira jul där (hoppas mamma sparat lite dansk julamat till mig)
Det blir nog Malin+Lennie, jag+Håkan och mamma och anders, kanske Stina...

Annandagen fyller Morfar år, då hade vi tänkt besöka honom på äldreboendet i Sibbhult och fira honom lite med tårta och godis, han är en riktig gottegris!

Sen ska vi hinna med att fira lite jul med min pappa och lillasyster Hanna oxå, får se vilken dag det blir!

Sen är det lugnt till Nyår, då har vi inte bestämt så mycket än (då jag tror vi kommer ligga inne på Förlossningen då...)

Det är tur det inte är jul varje dag;)



Kram
Sara



Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas bebisen stannar inne över julen i allafall. Har hört att julmaten på BB inte är nån höjdare, hehe. Stor kram till er och GOD JUL!

2010-12-23 @ 16:44:09
URL: http://kylie.blogg.se/
Postat av: Anna

Det blev ingen tomtenisse som tittade ut på julafton.... Frågan är om han siktar på mellandagarna istället då? Väntar med spänning! God fortsättning, kramar

2010-12-25 @ 16:32:18
URL: http://kvisti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0