Söndag 7/11

Håkan har varit på spårtävling hela helgen, jag ville hitta på något så jag åkte till IKEA med mam o And.
Blev inhandlat ett skötbord och en bebis säng, båda av märket Gulliver.






Fast inte i vitt utan i Bjök

samma som sängen


Håller på lite smått och fixa klart här hemma innan vi ska montera ihop dem och sätta fram dem, än så länge ligger dem i sina förpackningar inne på kontoret.

Köpte även lådor till garderoben, Håkan ska flytta sin garderob in till sovrummet, och den han hade innan blir till Pyret.

Idag köpte jag en ryamatta, jätte fint blev det i storarummet nu. Bara handlat en massa denna helgen, nu får jag tagga ner känner jag.

Håller på att laga lite mat nu, det blir fläskfile ris och sås, med äppelpaj till efterätt. U och S ska hit och äta med oss.

Kram
Sara  




(en sista bild på Pärlan, innan hon ska säljas, om någon vill köpa henne det vill säga...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0