Grattis!

Till Anna och Martin till lilla flickan:) En Agnes
Kolla på www.födda.nu

Själv går jag in i v 29 på fredag, vad längtan är stor nu. Bara vi får ordning här hemma så.
Idag har jag jobbat och ska snart börja med maten, och rensa garderob.
På Lördag åker vi till Ullared, shoppa lite inför Julen (julklappar) Och inför bebben, lite smått och gått!
Jag blir knäpp på alla papper som ska till försäkringskassan!!! Önskar jag hade tagit tag i dem i tid....
Nu ska ett papper till in till min arbetsgivare, han är nog trött på alla papper nu....

Imorgon jobbar jag 9-19, så segt en fredag, men det är goa pengar!!!
" Haha. tänkte på en sak, jag skrev nu precis att det ska bli segt att jobba, innebär detta då att jag vantrivs på mitt jobb? Och att jag inte gillar det? Min föredetta arbetgivare hade antytt det iallafall..."

Vad tycker ni? Får man tycka att det är lite små tråkigt att jobba länge en fredag, utan att man vantrivs på sitt jobb?


Nej, nu får jag nog snart påbörja både mat och garderob rensning om det ska bli något gjort!

Kram
Sara

Gravid i v 29
I vecka 29 är medelkroppslängden ungefär 39 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 1400 gr. Huvudets omkrets är 27 cm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0