Ullared!

Har nu i princip handlat allt jag behöver till bebisen:)
Vi har även köpt en barnvagn:) Ganska nöjd den faktiskt! (av märket babyboom)
Dom har mycket till bebisar på Ullared, allt vågar jag nog påstå!

Det enda vi behöver (ingen brådska precis) är balja, ett skötbord och blöjor.

Det känns jätte skönt, det enda jag har problem med just nu är alla papper till Försäkringskassan, hade ju helt glömt bort att håkan oxå ska vara ledig, så vi får skicka papper om honom oxå jue?  eller? jaja, det löser sig allt!


Kram
Sara

Kommentarer
Postat av: Therese

Ska Håkan också vara ledig nu i början? Eller är det något jag missat att man ska skicka in så här tidigt? kram

2010-10-10 @ 20:15:29
Postat av: Sara

alla pappor är väl lediga 10 dagar efter förlossning, man vet ju inte hur man mår själv efter förlossning, sen kan det väl vara skönt att slippa vara ensam de första dagarna?

2010-10-11 @ 09:24:43
URL: http://knassara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0