Just another Monday

Sitter hemma hos mamma o Anders i knislinge nu! Malin oxå här!
Skolan imorgon,högskolan då, Ska faktiskt bli kul

Träffade Bam i fredags, han kom till jobbet en runda, eller ja han skulle hälsa på Håkan på hans jobb egentligen, men de hörde inte då han var o knackade, så såg han mig stå och slänga skräp i konteinern på jobbet. Han berättade att han klarat sitt körkort! Äntligen, tyckte han. Han berättade lite om lilla Love o hur det var med Frida...Vi umgås ju inte längre med dem. Blev så, inte bara för att de flyttade, men ja, Det hände en grej som jag o Håkan blev rätt så arga för, men mest besvikna över egentligen....Så berättade han sin o Fridas version om det som miss Li hade skrivit om...finns då alltid två sidor av allt! Men jag väljer ju själv det som jag tycker verkar mest troligt! Ska bli kul att se hur hur han kommer att ha vridit o vänt på de som jag sa till honom, då jag var väldigt neural i det jag sa.....Inte för att Bam brukar ljuga, men han har sitt sätt att twista om saker....jeje

Lussebullar på fredag av mams, längtar!
Och kanske lussevaka på Grand!!!! med masslin

Puzz o hej

Anders o Mamma i tyskland förra sommaren, bonjovi konserten!

Kommentarer
Postat av: MASSSLIN

Vad snygga mamma och anders va på denna bilden :D

2008-12-08 @ 23:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0