Livet suger!

allt e piss! inget kul alls idag, kändes inte som det fanns något som gjorde att jag ville gå upp i morse! Håkan iväg hela dagen, (fick följa med om jag ville...) Inget är roligt längre! Allt e bara jobbigt...

Undrar om tangentbordet går sönder om det blir för blött på det....av alla tårarna som rinner

Ensam ikväll, Håkan ska på fest, önska jag oxå hade nåt roligt att hitta på, förutom att titta på Harry Potter med Glenn.....
Gå ut o festa känner jag inte heller för!

Vad ska jag göra, livet suger! Vill bara lägga mig ner o sova och aldrig vakna! Men....då blir jag rädd för att jag inte har åstakommit allt jag ska här på jorden än,......Vill ha ett hus, ett jobb, Gifta mig med Håkan, skaffa Barn, se dom växa upp och bli gammal ihop med Håkan och passa våra barnbarn!....Jag vill det! Men hade önskat att man kunde vara/känna lycka under tiden....Trodde jag skulle kunna klara livet utan hjälp, men det finns ju piller för allt idag!!!







Kommentarer
Postat av: Lena

Ja det finns piller, men bara som en tillfällig hjälp och det är kanske bra. Vad jag kan LOVA dig är att du inte kommer känna såhär för alltid.. Det är kanske inte så konstigt att det blivit såhär med tanke på vad som hände i höstas. Men du tar dig igenom detta tjejen. Kram!

2008-12-21 @ 14:28:02
Postat av: Jesse

Sånna dagar har jag me... Inge kul alls... Men det är bara till o bita ihop. Man ska ju inte tänka så mkt egentligen. Men inte så lätt alla gånger. Tänker på dig gumman! Kul o se dig på Grand;) Kramen!

2008-12-27 @ 23:01:46
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0