till alla mina vänner!

Idag har jag jobbat 10-18, sååå trött nu! Inte så van vid att jobba på dagen på veckodagarna! Efter det åkte jag hem till Stina o vi skrev alla inbjudningskort!


Jag vill bara säga.....till alla mina vänner, att ni som inte blir bjudna, det är inte så att jag inte tycker om er!
Men det är jag, Håkan och min moster stina som slår ihop vårt kalas!
Stina 50 år 19/2
Håkan 30 år 1/2
Jag 25 år 11/2
Jag visste inte riktigt vart jag skulle dra gränsen, men jag kommer bjuda de som jag umgås mest me just nu, o så har ju håkan fått bjuda några av sina vänner och stina några + alla släkter!
Jag hoppas inneligt att ingen tar illa upp! IHoppas ni förstår!
love You anyway!

Så då blir det fest i februari!

Och juldagen blir nog hos emelie i hennes nya lya....kanske carro oxå får komma emelie? 

Puss o Sånt 


Kommentarer
Postat av: Lena

Nej, nu förstår du nog varför jag också fick dra en gräns när jag hade fest. =) Kram

2008-12-15 @ 23:27:55
Postat av: MALIN

de e lugnt, jag förstår om jag inte får komma....;) hehehe. skämt o SIDO va :D meeeeen när kommer bilder upp här? JALLA JALLA OSTFRALLA!

2008-12-15 @ 23:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0