Vad händer i helgen?

Ikväll ska Malin ha inflyttningsfest!
Men detta är min jobbe helg,  ska jobba 16-23 idag....så pallar ingen fest efter det ju.
Joddla me Siv på Grand idag oxå.....satan oxå, vill se! Många bönnder på Grand ikväll då, hehe!
Lördag: Jobba 12-16,30 sen personal julfest, dock ej hela flocken, men minst halva blir vi.
Och sen upp o öppna på Söndag, 9.30.15.00..
Fullt upp!

Ahhh, mötes av Polisen på jobbet igår.....två polismänn var där o snackade med några kunder, Jag blev rädd, kände hjärtat slog ett par slag extra då jag fick syn på dem. Men det som hade hänt var iallafall över då jag kom dit.
En kund som betedde sig illa, (han är portat sen innan), men iallafall, han hotade andra kunder o personal. De som jobbade ringde till Grupplarm, då de kom hade mannen försvunnit därifrån till fots, men de som jobbade såg åt vilket håll, så Grupplarm fick syn på honom och stannade honom för att prata med honom. Han hade då tydligen hotat grupplarm (hot mot tjänsteman), så de tillkallade Polisen.....
(Med hänsyn till de som jobbade nämner jag här inga namn)

Så typisk med, cheferna var i Helsingborg på möte.....de är alltid iväg då det ska hända nåt, eller nåt ska gå sönder!


Sista dagen gjort idag på Praktiken! tjohooo!
Ska dit en liten runa på måndag oxå, för handlednings samtal.

nu ska jag snart köra ner till jobbet! Puzz o sånt till alla underbara som läser!

Håkan vill egentligen inte att jag lägger upp bilder där han e med....men jag tycker denna bilden e såå fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0