What a Night!

Juldagen
Förfest hos Emelie i hennes nya lägenhet, typ tre steg från Grand. Sen Grand, Jag hade ju förköp men det hade inte emelie, så vi fick ställa oss i varsin kö...Men Emelie kom oxå in. Dansade jätte mycket, tror aldrig jag har dansat sååå mycket på Grand innan. Och så drack jag....lite för mycket tror jag. Blev tre mintu shotar, och två öl ute....hann med o spela lite black jack oxå...men bara lite! Tiden bara sprang i väg!

Skulle ju träffa Carro innan Grand oxå, men det blev ej så...efter mycket letande hittar jag henne på Grand senare framåt kvällen...och i samma veva blev jag av med Emelie......

Träffade Linda o Alle oxå på Grand! Det var Kul. Att kunna prata lite, men jag minns inte så mycket vad vi pratade om.....haha!

Jag, Carro o Jessica ( hittade henne vid subway) Följde med Linda o Alle på efterfest! Min allra första efterfest....jeje, ja man kan undra var jag har gömt mig i livet, då jag aldrig varit på nån förut....Fast det blev ingen lång stund, tröttheten bara slog till då man satte sig i en soffa!

Kvällen bara försvann helt plötsligt (när musiken tystande på grand, jag bara, varför stänger dom av musiken, har det hänt nåt?-nej sara, grand stänger nu...-Vaaa? E klockan redan 03.00????)
Ja, tiden bara flög iväg! Bara för jag hade så roligt! I Love my Friends, och underbara Håkan som hämtade mig mitt i natten!

 Jag o Emelie 

Söta Emelie! Min blivande frisör!
 
EfterFest! Carro-Jag-Linda

Jessica o Carro!

Tack alla för en Rolig kväll!
Puzz O Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0