YesYes

Nu mår jag riktigt bra igen!
Har varit lite nere nu under praktiken ju....jobbigt med etik ämnet!
Började fundera om jag passar som gymnasie lärare....för att det varit så jobbigt nu under Vfun. Men dagens lektion ändrade mina tankar, eleverna verkar tycka jag e bra. De fick en enkät som de skulle fylla i, om mig, hur jag skött mig i min lärarroll! Och de kommentarer som jag läst ser lovande ut! (hoppas inte det beror på pepparkakorna som jag bjöd på...) Haha

Har precis varit himma hos CaCarro, Fritts var oxå där. De hade lite förfest innan kåren. Jag följde inte med ut, utan var bara med hemma hos carro för att träffa dem, och höra senaste skvallret...haha, och det var då INTE att leka med, eller hur Fritts!


Fritts o Cacarro i somras!

 jag o carros vovve, Zlatan


Imorgon tänkte jag göra lite julgodis! Har då inte riktigt bestämt mig för vad än....kom gärna med förslag till mig!!!

Imorgon kväll jobba, fredagkväll jobba, lördag 12-16,30 (på kvällen personal julfest!) och på söndag 9.30-15.00.
Fullt upp ser det ut som! Kom gärna o hälsa på mig på jobbet, Sibylla på långebro, och köp en korv vet jag!!!!

Jobbet!

Puzz o kram, och kom ihåg, Ät inte gul snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0