1 Advent

Tänkte se om vi hinner julpynta lite idag ju, Håkan e på tävling, söktävling med brukshundsklubben. Jag passar Glenn, och håller på med min allra sista planering inför imorgon, sen kalas kl 14.00 hos Kerstin för att fira Oskar!
Så ikväll blir det julpynts dax!


Trerätters middag igår:
Förrätt: kräft toast
Huvudrätt: Annas recept, kyckling låda med mango chutney o ris
Efterrätt: Choklad mousse med crisp, serverat med hallon o toppad med lite vispgrädde!

Det var gott detta, alla tre rätterna gjorde jag på 1 timme.....
Vi spelade spel oxå, Kampen mellan Man o Kvinna, men det gick inte så bra, vi visste inte riktigt hur det gick till, och hade inte riktigt ork att sitta o läsa instruktionerna, och Malin fick damp på frågorna!

Trött på praktiken nu, men detta e sista veckan!

Kjam!

Kommentarer
Postat av: MALIN

Maten var himmelskt god :) (oj vad vuxet det lät...) haha. Jaaa jag fick fan damp, tjejfrågorna till killarna var ju mycket mycket enklare ! bara massa svåra killfrågor till oss tjejer.. usch :D!

2008-11-30 @ 22:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0