Aldrig igen





Aldrig igen
Nej, du kan inte förstå hur ont det gör
aldrig kommer jag att kunna glömma, aldrig kommer
mitt hjärta att bli helt igen.
Märkena kommer sitta kvar i all evighet.
jag kommer aldrig att kunna låta någon komma nära,
nej, aldrig så nära igen

Hjärtat krymper
Själen gror

Skriken tystnar aldrig, såren slutar aldrig att
rinna av blodets vatten
trösten finns i det salta tårarnas goda smak

Hjärtat brinner
Själen har blivit till aska

Det enda som är kvar nu är tanken som tänker,
som smider otäcka planer på livets slut.
ett slut som kanske är början på livet.
Men aldrig vill jag leva igen, bara blunda och aldrig mer kunna se eller höra.
Förstår du?

av: Sara holmgren -03

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0