Arg och ledsen idag!

Så grymt besviken på mig själv, dels för att nedtrappningen av rökningen är långsam...står stilla på 5 ciggaretter om dagen just nu...
Men mest arg över att jag missade Timbuktu igår! Jag hade inte en susning om att han skulle vara här i K-stad ju! Det är fan att man inte har koll på vad som händer, ja, och det med spexet på kåren oxå ju, det misade jag oxå..!

Planering idag + rätta en massa prov!
Har precis varit ute och rastat Nogger en runda. Och så ska jag iväg och köpa lite frukost nu, vi har typ inget hemma,  och efter det till badhuset, bara för att bada bubbelpool och basta! Har så ont i hela kroppen efter träning igår ju!
Tänkte festa med en coca cola idag oxå, bara för att det snart e helg!

Kram, från en lite irriterad Sara idag!
- jävla cigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0