Att Övningsköra!

Idag har jag och lillasyster Hanna varit och övningskört! På Näsby industri område. Hon var så duktigt.
Fick lite mat hemma hos Pappa efter det.



Festen igår var lyckad, många som drack för mycket! haha, sen hade vi dansbandskamp. En lek som Anna O Martin hittade på, man skulle vara i lag och så spelade dom låtar med dansband, och vi skulle gissa. Både vad låten hette och vilka det var som sjöng! Men mitt lag inte, det gjorde carros lag, dom hette "Richardo and the chickas".

Är det fler än jag som får elektrisk hår nu när det börjar bli kallt ute???? Nån som har något bra tips, nåt bra shampo mot detta eller nåt....?

Nej, Nu har jag skolarbete att fixa med.... sen ska vi hem till Alex o Petra och käka lite mat.

Puzz o så


Jag och Carro

Nya ciggen, morotsstav!

Anna och Sofie visar hur det ska gå till.....

Allsång!

Allra första gången Carro sjunger karioke.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0