DHW

DHW-Desperate HouseWives!
Går ju i repris på eftermiddagarna, vid två tiden...Såg precis det bästa programet som någonsin gjorts! Jag grät som bara den....Så sorligt, men ändå ett av de bästa avsnittet som berör en.
Det är det avsnittet där det är en kvinna, vars man har bedragit henne, och hennes man jobbar i snabbköpet, hon går dit och tar folk som gisslan, bland annat Julie och Lynette. Lynette blir skjuten och Lynettes mans föredetta (hon med dottern Kayla) dör....
Se detta program om ni ej sett det...tror det är i slutet av säsong 1 eller 2.....kan kolla upp det.....


Hade min lektion idag, det gick väl ganska ok....Handledaren hade lite att klaga på dock, strukturen kunde varit bättre...det håller jag med om....Men ja, annars i det stora hela var det ok!

Så idag blir det ny planering att göra, till Onsdag! Tänkte jag skulle börja nu, så jag inte behöver sitta hela denna kvällen oxå, Vill ju hinna umgås med Håkan oxå ju.

Just nu längtar jag till Julfesten på jobbet! Ska bli såååå kul!


Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0