Duschat Hemma Idag!

Yes, har duschat hemma idag! Första gången på många månader, badrummet är inte helt färdigt än, bara några små saker kvar. Men man kan gå på toa, man kan tvätta händerna, och borsta tänderna och man kan duscha där! Det räcker för mig det!

Just nu är vi hundvakt åt vår Granne Tonnis vovve, Nogger

Så söt han e! Lite bus blev det med Glenn oxå...
Nogger o Glenn

Malin var hos mig innan jag skulle jobba på Torsdagen, vi spelade lite Buzz! Vi skulle egentligen träna, men efter spinningen i Onsdags, så orkade vi inte, kan ju inte träna för mycket ju! Så det blev te och varsin sockerbulle och spela lite Buzz på Playstation 2.


Nu ska vi snart ut i skogen en runda med hundarna, blir en liten lagom runda så Nogger orkar hänga med! Sen ska vi till ekohallen och köpa en hylla till badrummet, sen FEST ikväll hos Anna O Martin! Ska bli kul!
Det kommer bli lite jobbigt ikväll oxå, för jag har Slutat röka nu, har jag bestämt mig för! 
Vaknade i natt, och kunde inte andas, jag väckte Håkan, för jag trodde allvarligt att jag skulle dö, för jag fick ingen luft. Så blev jag ledsen oxå ju och hetsade upp mig, och då var det ännu jobbigare att andas. Efter lite Astma medicin och Frisk luft på balkongen kunde jag gå och lägga mig igen, men det hela tog ungefär en timme...Så Nu får det vara NOG, ska klara mig utan den där j-vla Ciggen!

Puzz o Kram

Kommentarer
Postat av: malin

Sååå söt Nogger är :) Bra Sara, du kan klara det, de vet du!!

2008-11-22 @ 17:18:37
Postat av: mam

Ja ge fan i ciggen du kan om du vill det vet vi alla

Gullig vovve .

2008-11-22 @ 19:13:58
Postat av: Linda

Jag ska hålla tummarna för att du klarar att sluta röka. Önskar jag oxå hade någon sporre till att sluta ...... LYCKA TILL!!

2008-11-23 @ 13:34:48
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0