Första dagen avklarad, och jag fick ett mail....

Då var första dagen gjord! 
Det var roligt, men nu är jag såååå trött. Massa nya intryck att ta till sig idag ju.
Åkte buss till söderport, haha, längesedan man åkte buss ju, men det är nog lika nära att gå eller cykla. Tänkte faktiskt att jag ska cykla i slutet av veckan, nu de närmaste dagarna kan jag inte det, för mattläggarna är här och pysslar redan vid 07.30....det gäller att vara uppe och påklädd innan de kommer innanför dörren!

Fick ett jätte efterlängtat mail i går! Det var från Magda i USA, så roligt att få höra av henne igen.
Jag umgicks mycket med henne när jag bodde där, sen var jag o håkan (eller mr H, som dom kallar honom,hehe) och hälsade på i september förra året (2007). Magda och hennes kille William är från Brazilien, och har bott i USA i ca 10 år.

Hon berättade att hennes mamma som bor i Brazilien hade dött, av cancer, men att hon precis den veckan som hon dog, varit hemma i Brazilien och hälsat på henne, och att de åkte hem den 17 juli, och hennes mamma dog den 18juli. Så hon fick säga hejdå till henne, hon var mycket sjuk.
Så, berättade hon en mycket glad nyhet oxå! Att hon och william ska ha bebis. så glad jag är för deras skull! Magda är över 30, så det var efterlängtat!
Så nu e det bara till att spara pengar så vi kan hälsa på dem igen, hon är i 7 månaden så hon ska ha i januari! Håkan tyckte det var jätte roligt att vara i USA hos dem, och han och William gick jätte bra ihop.

Så här avslutade hon sitt mail till mig= Don't forget, no matter how long it takes to write, you have a big place in our hearts, we miss you, and take care. Friends forever, no matter what!
- hon är en av mina bästa vänner, jobbigt att hon ska bo i USA....

Nu ska vi snart äta, korv stroganoff blir det idag. Sen ska jag gå och lägga mig tidigt! Ska ju upp tidigt imorgon oxå.
Puzz o kram

Lite bilder från USA, när jag och håkan var där och hälsade på.


William o Magda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0