Ha, hittade lite gamla inlägg från Lunarstorm...

Det är ju år och dar sedan an använde lunarstorm senast...känner nog ingen som har det mera!
Var där inne idag av en slump, hittade lite gamla inlägg där....vad dåligt man mådde ibland....


-Du e väl en tjej som alla andra!
jo, känns ju bra att veta att man e som alla andra...vill ju absolut inte vara nån speciell!
bara Sara...hon som egentligen inte finns!

life is a dream....a nightmare



-Kan man vara kär i själva känslan att vara kär???
I så fall e jag nog det!

E kär i allt o alla verkar det som......Fan!!!
På lördag ska jag göra bort mej.....på banken......som alltid!!!!




-Jag sitter på ett berg, du sitter bredvid mej och du håller min hand.
Plötsligt vänder du dit ansikte mot mig och säger:
-kommer du alltid att älska mej?
En tår rinner nerför min kind och blir en droppe i havet, jag pekar ner mot havet och säger:
-Den dagen du hittar droppen igen, ska jag sluta älska dig.

Till min vän Andreas...du finns för alltid i mitt hjärta...tack för att du e min vän...
Vad skulle jag gjort utan dej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0