kallt

Idag har det varit kallt, kom lite snö oxå idag, men bara lite här i stan...

Ciggaretter- 5
Går sådär.....men denna gången känns det bättre, känns som jag kan klara detta!

Idag har jag städat, dammsugat och tvättat golvet. Tvätta hann jag oxå med, nästan allt. Har en tvätt tid på lördag oxå. Och så har jag bäddat rent i sängen. Ska bli mysigt att gå o lägga sig sen.
Håkan har minsann rengjort ena akvariet idag, duktig e han. Har ju blivit lite si och så med innan, då vi inte haft nåt badrum.

Känns så skönt att vi börjar få lite i ordning här hemma nu, har ju varit så upptällt med alla grejer överallt.

Höll en lektion idag, repetering inför provet.
Just nu håller jag på att utforma provet till mina elever, det ska dom ha på Onsdag, jag vet ju inte riktigt hur min handledare vill ha det. Men han sa att jag själv fick bestämma, och imorgon tänkte jag få lite hjälp med utformningen av det hela.

Snart hoppa in i duschen, skönt med en varm dusch nu!

Vårt akvarie, det stora

Söderport, där jag gör min praktik

New York! I love, and Miss it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0