Malmö

Visning i malmö igår! Hos Emelie på frosörskolan.
Det var kul. Jag åkte dit redan vid tre tiden, shoppade lite, på Gina Tricot!!!!!!!!
Åkte med emelies föräldrar hem, skönt att slippa ta tåg igen, jo, det är ju ganska skönt att åka tåg egentligen, men hålla tider o fixa biljett å sånt, lite jobbigt då man ej är van vid det.

Skulle ha träffat jossan oxå i malmö, men hon var tvungen att jobba, kunde ju ha hälsat på henne på jobbet, men vet inte riktigt var kronprinsen ligger o så ju, ta buss o greja, jag hittar inte så bra i malmö!

Lördag idag-har jobbat 16-21 idag, lite folk, lite å göra, tråkigt!
Jag o Håkan var hemma hos Stina i förmiddags och hjälpte henne att sätta upp lampor, eller ja, håkan hjälpte till, jag färgade håret...hehe

Kolla lite teve nu med håkis, sen upp o jobbe imorgon igen! Suck....

Puzz natti

   



  Emelie kill och tjej modell
modell och Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0