Om du lämnar mig nu...

Jag skulle låta blicken möta andra ögon i en främmande stad
Jag skulle inte ha så bråttom med att träffa nån ny, det är rätt mycket med mig
själv precis som du
Jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu

Jag skulle sitta på ett tåg mot Paris och låta Stockholm va
Jag skulle få den tid över för mig själv som jag sagt att jag vill ha
Jag skulle unna mig att drömma hundra mil genom Europa
om en främling lika tillitsfull som du

Jag skulle pröva mina läppar mot nån annan om du lämnar mig nu
Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans
Jag skulle sakna den där stunden
som vi har vi till slut har blivit sams
Jag kanske skulle söka upp kontakter som jag tappat
som jag varit med förut nånstans jag antar det finns nån du skulle ringa
om jag inte fanns

Jag kanske skulle leta upp nån yngre som en fjäder i hatten
det skulle bli för tomt om ingen fanns där som värmde mig i natten
men jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd
ingen känner mig så väl som du
Jag skulle fastna i min ensamhet igen
om du lämnade mig nu


















Kommentarer
Postat av: Sara

I Love Winnebäck!

2008-11-18 @ 19:57:22
URL: http://knassara.blogg.se/
Postat av: Sara

I Love Winnebäck!

2008-11-18 @ 19:57:24
URL: http://knassara.blogg.se/
Postat av: Sara

I Love Winnebäck!

2008-11-18 @ 19:57:27
URL: http://knassara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0