Snart helg

Så skönt att man snart e ledig, en hel helg!
jobbigt med praktik ju, inte van vid så intensiva dagar. Min handledare gillade inte riktigt min planering...
"ser generellt bra ut"....jaha, inte så bra då..eller? Får väl göra lite ändringar. Jag ska hålla i en kurs själv, om etik!
Svårt ämne tycker jag.
Någon som har något bra moralisk dilemma, om rätt o fel? Hjälp gärna mig i så fall!

Avslutar med en lite rolig historia!  Den e klokren tycker jag!
Ska börja jobba 18.30, så ska snart iväg till jobbet!

Till mina blondin vänner! Hehe
En blondin ringer till sin pojkvän och säger:
Kan du komma över och hjälpa mej. Jag har ett jättepussel och jag kan inte komma på hur jag skall göra.
Hennes pojkvän frågar:
Vad skall det bli när det är färdigt då?
Enligt bilden på lådan skall det bli en tupp.
Pojkvännen bestämmer sej för att gå över och hjälpa henne. Hon släpper in honom och visar alla pusselbitarna på bordet. Han tittar på bitarna en stund.
Sen tittar han på lådan.
Så säger han:
För det första, det spelar ingen roll vad vi gör. Vi kommer aldrig att kunna sätta ihop de här bitarna till något som liknar en tupp.
Han tar hennes hand och fortsätter:
Nu tar vi en kopp kaffe, han suckar djupt, sen stoppar vi tillbaka alla Corn Flakes i paketet igen
 Haha, två före detta blondiner!!!!
 hehe, en till då!!!!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Malin

hahah duuuuuu ska inte vara så kaxig, du har ju själv varit blondin innan ditt duuuummm-ass ! :D

2008-11-06 @ 22:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0