Mycket kul




Denna helgen avklarad
Det gick bra att passa Linnea i lördes, men julmässan var inget över sig. Tråkiga saker att titta på...mest handarbete.

Håkan hjälpte mig att fixa vinterdäcken på bilen, ville ju ha det inför resan på måndagen!


I lördes så var vi ju hemma hos Anna o Martin, det var skojigt, GOD mat och lite spel, fast jag var grymast på "när o fjärran" spelet! Eller hur Anna?!
Tack för en trevlig kväll!
Så i söndes var jag och Malin hemma i Knislinge på förmiddagen, för att fira Anders lite, sen åkte jag o Håkan hem till hans föäldrar på middag, och senare på kvällen var vi hemma hos min papps.

Ullared i Måndes! Mycket shopping blev det...! men det var skoj. Vi var fem pers i bilen, fick precis plats med allt!
 
Praktik idag, lång jobbig dag! Men imorgon är det FN-roll spel, i aulan. Skolor från hela landet kommer och eleverna ska agera FNs generalförsamling. Alla klasser som e med ska representera ett land. Eleverna har verkligen pluggat stenhårt inför detta. Ska bli kul att få vara med som observatör, Vi fick kravet att vara strikt klädda! Så jag får fram med fin kläderna.

På torsdag måste jag planera inför kommande vecka, börjar bli nervös inför att hålla lektioner, var så länge sedan sist.
Och på Fredag ska jag till Emelie i Malmö. Ska bli roligt med visningen. Tror jag åker tåg dit, det är skönare och billigare!

Måste bara berätta en sak som hände idag, hade glömt sätta mobilen på ljudlös! Helt plötsligt ringer det mitt under lektion, med alla eleverna, och jag tänker- åhh det är nån som har samma ringsignal som jag- men efter en liten stund insåg jag att det var min! Kanske inte så bra när man e lärarkandidat....hehe


Linnea o glenn


Stor shopping-liten bil

        
 Lena                               lite grejer                            två fina klänningar

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååååh, Ullared! Det va länge sedan man var där... avundsjuk Hoppas att du hitta mycke fint. Ja den där julmässan va inget att jubla över... Tomteland...? Vilket tomteland liksom. Såg inte en tomte... Jo många tomtar av garn o skit ... Ja ja! Jag va som vanligt blind, såg inte dig... Hihi... Men nästa gång får du säga hej! =) Kram

2008-11-12 @ 14:18:58
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh, va kul att man blir omnämnd i en blogg, det är inte varje dag. tack själva för trevligt sällskap! angående den där resan till ullared så verkar de som att du måste hyra en lastbil till nästa gång...och då SKA jag oxå följa med! ha de gott, KRAMAR

2008-11-12 @ 15:10:08
Postat av: Jesse

Det var minsann längesen man var i Ullared! Får nog katten sticka dit snart me o handla lite ;)

2008-11-12 @ 23:48:10
URL: http://jessepersson.blogg.se/
Postat av: Jesse

Det var minsann längesen man var i Ullared! Får nog katten sticka dit snart me o handla lite ;)

2008-11-12 @ 23:50:02
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0