Love you

Idag ska man hedra de som man älskar som ej längre finns hos oss. Tänker på fabror John och min farmor, och min lilla katt quinnie. Saknar och älskar er!





har nästan precis kommit hem från jobbet, jobbat i 9 timmar...lite trött nu. Får ont i ryggen oxå ibland när jag jobbar så länge, står ju upp hela tiden!


Du är min största skatt, du gör mitt hjärta glatt, och när vi
kramas är jag din,
Du e så söt,  jag blir glad, vi kan kramas varje dag
Du e så söt och det jag vill, e att få en kram kram till
Min kärlek e så stor, mitt hjärta du bebor.

Min kramis e min håkan...Älskar dig av hela mitt hjärta! Puss



Nu ska jag snart sova, ska ju öppna imorgon oxå 09.30-15.00.
Natti natti, ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0